Calendari

miércoles, 27 de febrero de 2013

CLOENDA SETMANA DE LA CIÈNCIA.

En aquesta última jornada de la nostra Setmana de la Ciència, hem mostrat els nostres circuits als alumnes de primer cicle i els hem explicat el procés d'elaboració. Després han pogut jugar amb ells i, a continuació els hem presentat el nostre llibre Eureka i alguns invents.






També els altres cicles ens han presentat els seus experiments, com el primer cicle que ens ha mostrat en un magnífic pps  el procés de  descalcificació d'ossos de pollastre i ous de gallina.


Podem fer d'aquesta Setmana de la Ciència un balanç molt positiu ja que ens ha permés experimentar i aplicar el mètode científic, perquè...
"M'ho van explicar i ho vaig oblidar,
ho vaig veure i ho vaig comprendre,
ho vaig fer i ho vaig aprendre" 

No hay comentarios:

Publicar un comentario